RSS
POWERED BY
LoxBlog.Com
خبرنامه وب سایت: آمار وب سایت:
|
علی قرآن=41+41اصل دین اسلام=82 امام82+114سوره قرآن=196دین اسلام196ضرب14معصوم درخودش میشود 196دین اسلام196با دین الله فاطمه64 همسر لایق علی64به ابجد دین 64 دین 64 الله محمد علی64+64= 128کلید دین128حسین128 کلید دین128
به ابجد64دین64الله محمدعلی 64جانشین محمد علی64حقیقت دین الله64دست بیعت بارسول خدا وعلی کف دست راستت نوشته18 ذالحجه"غدیر خم18+64 دین=82 امام به ابجد امام82 انتخاب امام درغدیرخم امام82{82زاده محراب شهیدمحراب82 امام82 +114سوره قرآن=196دین اسلام196ضرب14 معصوم درخودش میشود196امام کل دین196دین اسلام196اسلامه مهدی196نماینده الله محمد66 الله 66+66 علی ولی الله=132 اسلام +64 دین = 196دین اسلام196محمد92+18ذالحجه"غدیرخم =110علی 110زاده محراب شهید محراب علیست پيامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) فرمودند: إن وليتموا علياً و ما أراكم فاعلين تجدوه هاديا مهديا يهدي بكم السبيل المستقيم. واجب است هر كدام از چهار نماز مذكور را در وقت خود خواند و بين نماز ظهر و عصر، فاصله انداخت و همچنين بين نماز مغرب و عشاء. دكتر تيجاني سماوي ميگويد: من كه سني بودم، بر همين اساس نماز ميخواندم و انجام نماز ظهر و عصر، و همچنين نماز مغرب و عشاء را پشت سر هم باطل ميدانستم. هنگامي كه وارد نجف اشرف شدم، و با راهنمايي دوستم به محضر آيتالله شهيد محمد باقر صدر رسيدم، هنگام ظهر شد، آقاي صدر به سوي مسجد روانه شد، من و حاضران نيز به آن مسجد رفتيم و مشغول نماز شديم. ديدم آقاي صدر بعد از نماز ظهر با فاصله اندكي، نماز عصر را خواند؛ من در شرايطي و در مكاني بودم كه نميتوانستم از صف خارج شوم، و اين نخستين بار بود كه نماز عصر را پشت سر نماز ظهر خواندم، ولي در فشار روحي بودم كه آيا نماز عصرم درست است؟ آن روز مهمان شهيد صدر بودم، فرصتي به دست آمد؛ در حضور آقاي صدر بودم، پرسيدم: «آيا رواست كه مسلماني دو نماز واجب را هنگام ضرورت با هم انجام دهد؟» شهيد صدر: آري، جايز است، انجام دو فريضه (نماز ظهر و عصر، و همچنين نماز مغرب و عشاء) را پشت سر هم در همه حالات و بدون ضرورت، انجام داد. پرسيدم: دليل شما بر اين فتوا چيست؟ شهيد صدر: «زيرا رسول خدا(صلي الله عليه و آله) در مدينه در غير سفر و بيآنكه خوفي در ميان باشد يا باران ببارد و يا ضرورتي اقتضا كند، نماز ظهر و عصر، و همچنين نماز مغرب و عشاءرا پشت سر هم خواندند، و اين كار به خاطر آن بود كه مشقت را از ما بردارد، و چنين عملي بحمدالله به عقيده ما از طريق امامان اهل بيت(عليهمالسلام) ثابت است، و همچنين در نزد شما اهل تسنن نيز (از طريق سنت) ثابت است.» من تعجب كردم كه چطور در نزد ما ثابت است، با اينكه تا آن روز آن را نشنيده بودم، و هيچ كس از اهل تسنن را نديده بودم كه به آن عمل كند، بلكه بعكس ميگفتند: اگر نماز يك دقيقه قبل از اذان واقع شود باطل است، تا چه رسد به اينكه كسي مثلا نماز عصر را ساعاتي قبل از وقتش پس از نماز ظهر بخواند، يا نماز عشاء را بعد از نماز مغرب انجام دهد، چنين كاري در نزد ما ناآشنا و باطل بود. آقاي صدر از چهرهام دريافت كه من تعجب كردهام كه چطور انجام نماز ظهر و عصر و نماز مغرب و عشا، پشت سر هم جايز است؟ همان دم به يكي از طلاب حاضر اشاره كرد، او برخاست و دو جلد كتاب را نزدم آورد، ديدم كتاب صحيح مسلم و صحيح بخاري است. آقاي صدر به آن طلبه دستور داد كه مرا به احاديثي كه مربوط به جمع بين دو فريضه است و در آن دو كتاب آمده است،آگاه سازد. من در آن دو كتاب خواندم كه رسول خدا(صلي الله عليه و آله) نماز ظهر و عصر، و مغرب و عشاء را پشت سر هم، بدون خوف و بارندگي و هر گونه ضرورت ديگر خوانده است، و در كتاب صحيح مسلم يك «باب كامل» در اين خصوص يافتم، همچنان شگفت زده و حيران بودم، خدايا چه ميبينم، در دلم اين شك راه يافت كه شايد اين دو كتاب صحيح مسلم و بخاري كه در ا ينجا وجود دارد تحريف شده باشد و دو كتاب اصلي نباشد، و در دلم ميگفتم وقتي كه به تونس بازگشتم، در آنجا به اين دو كتاب مراجعه ميكنم، و دقيقا اين موضوع را پيگيري خواهم كرد. در اين هنگام شهيد صدر از من پرسيد: «بعد از اين دليل، اكنون چه رأي داري؟» گفتم: «شما بر حق هستيد و راستگو ميباشيد...» از آقاي صدر تشكر كردم، ولي در دلم قانع نشده بودم. تا اينكه به كشور تونس (وطنم) بازگشتم، و كتابهاي صحيح مسلم و صحيح بخاري و... را از سر فرصت به دست آوردم و دقيقا مورد بررسي قرار دادم. و به طور كامل قانع شدم كه خواندن نماز ظهر و عصر، و همچنين نماز مغرب و عشاء، پشت سر هم بدون هر گونه ضرورت، اشكال ندارد؛ چنان كه پيامبر(صلي الله عليه و آله) چنين كاري انجام داده است. ديدم امام مسلم، در صحيح خود در باب «جمع بين دو نماز در غير سفر» از ابن عباس نقل ميكند كه پيامبر(صلي الله عليه و آله) نماز ظهر و عصر، و نماز مغرب و عشاء را با هم انجام داد. صحيح مسلم:ج 2، ص 151 (باب الجمع بين الصلاتين في الحضر) و نيز نقل كرده است كه آن حضرت در مدينه، بين نماز ظهر و عصر، و نماز مغرب و عشاء، را بدون خوف يا بارندگي جمع كرد. از ابن عباس سؤال شد كه را پيامبر(صلي الله عليه و آله) چنين كرد؟ در پاسخ گفت:
و نيز در كتاب صحيح بخاري، باب «وقت المغرب» ديدم و خواندم كه به نقل از ابن عباس، پيامبر(صلي الله عليه و آله) هفت ركعت نماز (مغرب و عشاء) را با هم خواند، و هشت ركعت نماز (نماز ظهر و عصر) را پشت سر هم انجام داد.
و در كتاب مسند احمد ديدم كه همين مطلب روايت شده بود. و همچنين در كتاب الموطا امام مالك ديدم كه ابن عباس روايت كرده است: «صلي رسول الله(صلي الله عليه و آله): الظهر و العصر جميعا و المغرب و العشاء جميعا في غير خوف و لا سفر؛ رسول خدا(صلي الله عليه و آله) نماز ظهر و عصر و همچنين نماز مغرب و عشاء را در غير خوف و سفر، پشت سر هم خواند.» الموطاء الامام المالك: ج 1، ص 161 پس چرا با اينكه مسئله اين گونه روشن است، اهل تسنن بر اثر تعصب و ناآگاهي، همين مطالب را به عنوان ايراد بزرگ بر شيعه عنوان ميكنند؟!
برخى از شخصيّتهاى بزرگ اهل سنّت و معاصر ابن تيميّه، مطالب وى را به نقد كشيده و برخى ديگر كتابهايى مستقل در بطلان نظريّات او تأليف كردند، مانند:
چرا شيعيان در اذان و اقامه گواهي ميدهند علي(عليهالسلام) «ولي خدا» است؟
آيتالله صدر: همانا اميرمؤمنان علي(عليهالسلام)، يكي از بندگان خدا است، كه خداوند آنان را برگزيده و بر ديگران، شرافت و برتري داده است،
ابن تيميه نه تنها به حضرت زهرا سلام الله عليها اهانت كرده ؛ بلكه در بسياري از موارد فضائل آن حضرت را كه مورد اتفاق شيعه و سني است ، انكار نموده است . وي در منهاج السنة مينويسد : وأما قوله : ورووا جميعا أن النبي صلى الله عليه وسلم قال : يا فاطمة، إن الله يغضب لغضبك ويرضى لرضاك . فهذا كذب منه ، ما رووا هذا عن النبي صلى الله عليه وسلم ، ولا يعرف هذا في شئ من كتب الحديث المعروفة ، ولا له إسناد معروف عن النبي صلى الله عليه وسلم، لا صحيح ولا حسن . منهاج السنة 4 / 248 . اما اين كه وي (علامه حلي) گفته است : تمامي محدثان نقل كردهاند كه پيامبر اسلام صلي الله عليه وآله وسلم فرمود : "اي فاطمه ! خداوند عزّ و جلّ براى خشم فاطمه غضب مىكند و به رضايتش خشنود مىگردد " دروغ است و از پيامبر اسلام صلي الله عليه وآله وسلم نقل نكردهاند و نميشناسم كتابي از كتابهاي معروف حديثي كه آن را آورده باشد ، سند معروفي از پيامبر ندارد ، نه سند صحيح و نه سند حسن . در حالي كه عدهي بسياري از علماي اهل سنت اين روايت را با سند صحيح نقل كردهاند ؛ از جمله حاكم نيشابوري در مسندش مينويسد : عن على رضى اللّه عنه قال: قال رسول اللّه صلى اللّه عليه وآله وسلم لفاطمة: «إنّ اللّه يغضب لغضبك، ويرضى لرضاك. علي عليه السلام نقل كرده است كه پيامبر اسلام صلي الله عليه وآله وسلم خطاب به حضرت زهرا سلام الله عليها فرمود : به درستي كه خداوند عزّ و جلّ براى خشم فاطمه غضب مىكند و به رضايتش خشنود مىگردد . حاكم نيشابوري بعد از نقل حديث ميگويد : هذا حديث صحيح الإسناد ولم يخرجاه . المستدرك ، ج3 ، ص153 . اين حديث طبق شرائط بخاري و مسلم صحيح است ؛ ولي آنها نق نكردهاند . هيثمي نيز بعد از نقل حديث ميگويد : وإسناده حسن . مجمع الزوائد ، ج9 ، ص 203 . و نيز بسياري از بزرگان اهل سنت اين روايت را در كتابهاي خودشان نقل كردهاند از جمله : الآحاد والمثاني الضحاك: 363/5، المعجم الكبير للطبراني: 108/1، 401/22، أسد الغابة :522/5، ذيل تاريخ بغداد: 140/2، 141/2، تهذيب الكمال: 35 / 250، ترجمة فاطمة عليها السلام، ميزان الاعتدال :492/2، الإصابة: 265/8، تهذيب التهذيب: 392/12، (441/12)، تاريخ مدينة دمشق : 156/3، الخصائص الكبرى للسيوطي: 2 / 265، سبل الهدى والرشاد للصالحي الشامي: 11/ 44، الذرية الطاهرة النبوية للدولابي: 119، نظم درر السمطين للزرندي الحنفي: 178، كنز العمال 12 / 111 رقم 34238 . حال ببينيد كه چه كسي دروغگو است ؟ آيا ابن تيمه اين كتابها را نخوانده است ، يا به خاطر بغض و كينهاي كه نسبت به فاطمه زهرا سلام الله عليها داشته است ، سعي در انكار فضائل حضرت زهرا سلام الله دارد ؟! البته علت کینه ابن تیمیه از حضرت زهرا سلام الله علیها معلوم است چرا که ایشان با غضب بر اولی و دومی ، ناحق بودن آن دو را نشان داد ، همانطور که در صحیح بخاری آمده که حضرت زهرا سلام الله علیها تا آخر عمر از آنها ناراحت بودند سؤال : آیا صحیح است که میگویند حضرت علی (علیه السلام) هرگز با ابوبکر بیعت نکرده است و مشت دست خود را بسته بود و هر چه تلاش کردند نتوانستند آن را برای بیعت باز کنند! به ناچار ابوبکر دست خود را روی دست علی (علیه السلام) و به عنوان بیعت علی (علیه السلام) گذارد چنانچه مسعودی میگوید: فقالوا له: مدَّ یدک فبایع، فأبی علیهم فمدوا یده کرها فقبض علی أنامله فراموا بأجمعهم فتحها فلم یقدروا فمسح علیها ابوبکر و هی مضمومة. (اثبات الوصیة: 146. الشافی 3: 244.) باز هم میگویید که بیعت با اجماع اهل حل و عقد بوده است؟ و حدیث: علی مع الحق و الحق مع علی یدور معه حیثما دار یعنی علی (علیه السلام) با حق است و حق با علی (علی السلام) است و به هر سمت و سوئی برود، حق به همراه او میرود، را چگونه میتوان تفسیر کرد؟
به ابجد الله 66+66علی ولی الله =132 اسلام132 ادیان الله132نام شیعه و امام دوازده بار در قرآن آمده است 132 اسلام132 مذهب الله شیعه دین اسلام محمد علی 132شجره نبوت30+شجره امامت30=60+50 عیسی محمد=110علی ثمره 124هزار پیامبر است در فرقه های دین اسلام یک مرد می خواهم بتواند با 5 کلمه جانشین پیامبرش را ثابت نمایدبه ابجدعلی110به ابجدصغیریاکبیربا هرکدام که دوست داری با5کلمه جانشین پیامبرت را نام ببرید110بهترین رهبر واقعی شیعه110امام جانشین محمدعلی ابن ابی طالب110 مذهب شیعه مذهب محمدعلی110به ذات الله قرآن حق با شیعه میباشد110دین واقعی الله مذهب شیعه است110شیعه یعنی انتخاب اسلام واقعی110شیعه یعنی ش شما ی یار ع علی ه هستید 110بهترین مذاهب دین الله شیعه است110شیعه یعنی اصل اسلام نبوت امامت 110 شیعه یعنی نبض دین اصل اسلام110شیعه یعنی اصل مذهب اصل اسلام110دین واقعی الله مذهب شیعه است 110کاملترین مذهب الله شیعه هست110 اهدن صراط المستقیم قرآن علی 110 وصی خاتم الانبیاء محمد علی110شیعه یعنی انتخاب اسلام واقعی 110رهبر جهان اسلام جانشین محمد علی110 آدم داودهارون محمد علی110جانشین خاتم انبیاء محمد علیست 110وصی خاتم الانبیاء محمد علی 110رهبر جهان اسلام جانشین محمد علی 110 بهترین رهبر واقعی شیعه 110 دین واقعی الله مذهب شیعه است 110برحق ترین مذاهب الله شیعه است 110جانشین محمد اصل ولایت و امامت حق110امام جانشین محمد علی ابن ابی طالب 110 جانشینه حضرت محمد ابن عبدالله110اصل اسلام ولایت و امامت جانشین محمد110جانشین اصلی آخرین پیامبر الهی 110اصل اسلام حق شیعه محمد علی110رهبراصلی جانشین محمد علی 110یا خلیفه حضرت خاتم الانبیاء110 امام خلیفه اول حضرت محمدی110 امام جانشین محمد علی ابن ابی طالب 110ا صل اسلام حق شیعه محمد علی110رئیس بدین الله محمدعلی110خلیفه اول امام واقعی مسلمین110 جانشین محمد امام علی ابن ابی طالب110شیعه یعنی انتخاب اسلام واقعی 110بهترین مذاهب دین الله شیعه محراب شهید محراب علیست علی امام علی ثمره 124هزار پیامبر است110عشق الله شجره نبوت و امامت حضرت 110خلیفه واقعی به دین مذهب اسلام 110 تکلیف شرعی جانشین محمد علی110دین واقعی الله مذهب شیعه است110علی110پیامبر اکرم (صلى الله عليه و آله) فرمودند: إن وليتموا علياً و ما أراكم فاعلين تجدوه هاديا مهديا يهدي بكم السبيل المستقيم. اگر علي را خليفه خويش قرار دهيد، گرچه ميدانم نميكنيد، همه شما را به ساحل نجات و سرمنزل مراد خواهد رساند. مسند احمد بن حنبل، ج1، ص109 ـ الإصابة لإبن حجر، ج4، ص468 ـ شواهد التنزيل للحاكم الحسكاني، ج1، ص82 ـ تفسير الآلوسي، ج6، ص170 ـ تاريخ مدينة دمشق لإبن عساكر، ج42، ص420 ـ أسد الغابة لإبن الأثير، ج4، ص31 ـ ميزان الإعتدال الذهبي، ج3، ص363 ـ البداية و النهاية لإبن كثير، ج7، ص397 در سوره مدثر آیه38و39کل نفس کسبت بما رهینه الااصحاب الیمین همه در قیامت درگرو اعمالشون هستن الا اصحاب یمین.. اصحاب یمین چه کسانی هستن؟؟؟ یمین به ابجد میشه110 یمین110علی 110 ولی دین 110 دین الهی 110 علی110 جلوه الله 110 حامیان 110 دین الهی 110 علی 110 میباشد نام علی هم110 پلیسی 110 نمک 110نان جو 110 گندمها ی 110 نمک 110 به نانو نمک مرتضی علی قسم حق با علیست پلیسی 110 نامت صدو ده یا علی حق پلیس عالمی پس معنای آیه این شد پس همه درقیامت در گرو اعمالشون هستند الا شیعیان علی.. حدیث پیامبر ص"علی و شیعیانش رستگارند.. امت بعد از من73فرقه باطل میشود فقط شیعیان علی اهل بهشتند..علی قسیم النار و الجنه علی قسمت کننده جهنم و بهشت است |